Agencja reklamowa często ma problemy z doborem odpowiedniego głosu, w celu utworzenia reklamy obcojęzycznej.
Oferuję Państwu swoje usługi w zakresie angielskiego native speaker’a dla agencji reklamowych. To nie do końca umiejętności, których można się nauczyć – z nimi trzeba się po prostu urodzić.
Jeśli mówimy o języku angielskim, to oczywiste, że native speaker będzie znacznie lepszym lektorem do takiej reklamy, aniżeli osoba, która umiejętność posługiwania się tym językiem nabyła jedynie w drodze edukacji w Polsce. To zasadnicza różnica.
Osoby, które za granicą spędziły większość swego życia po prostu „czują” ten język.
Jeśli chodzi o tworzenie filmu z narracją, jest kilka rzeczy, które musisz rozwiązać. Jakość wideo musi być perfekcyjna, ale dźwięk jest równie ważny, ponieważ pomaga przekazać wiadomość i stanowi podstawę tego, co przyciągnie uwagę widza. Mówiąc prościej, profesjonalny lektor może znacznie zwiększyć potencjał Twojej marki do bycia zauważonym.
Reklama – wiele marek tworzy filmy, których celem jest zachęcenie widza do działania – na przykład zakupu towarów lub usług. Jeśli masz wezwanie do działania, Twój lektor musi zaprezentować go jasno i zwięźle.
Głos narratora powinien być przyjemny dla słuchacza i zachęcać go do śledzenia fabuły. Dobry narrator musi mieć przede wszystkim doskonałą dykcję, w przeciwnym wypadku jego kwestia może być niezrozumiała dla słuchacza nagrania. Poza tym powinien on także umiejętnie dopasowywać modulację głosu do odbiorców, a także dbać o prawidłowe tempo wypowiadanych kwestii.
Twój odbiorca chce mieć zaufanie do Ciebie i Twojej marki. Wybór lektora, którego głos brzmi pewnie i wiarygodnie, z pewnością pomoże Ci w osiągnięciu tego zaufania.
Szanuję czas i budżet swoich Klientów, dlatego oferuję bezpośredni kontakt i bezkonkurencyjną cenę. To oraz pierwszorzędna jakość usług, wyróżnia mnie na tle innych lektorów.
Zapraszam do kontaktu.